Dreptate pentru Craiova. Scrisoare deschisă a Craiovei Maxima   Leave a comment

Nu credeam să învăţăm a muri vreodată… Noi, care am trecut alături de echipa Craiovei prin meciuri de poveste, noi, care i-am învăţat pe olteni ce înseamnă fericirea, noi, hrana spirituală a unor oameni devoraţi de iubirea alb-albastră… Noi, Craiova Maxima, echipa pe care orice copil în acele vremuri o cunoştea pe de rost, noi, care am strâns sute de selecţii în tricoul echipei naţionale, noi, care în anii ’80 am reprezentat pentru olteanul de rând, şi nu numai, definiţie, simbol, pasiune… Noi nu credeam să învăţăm a muri vreodată.

Ne întrebăm acum câtă putere să mai avem să vedem cu ochii noştri cum echipa noastră a dispărut subit. Privim în jur şi vedem pupilele dilatate ale unor ochi plânşi, sunt suporterii noştri, sunt prietenii noştri, sunt oamenii care au fost alături de noi o viaţă întreagă… Nici ei nu credeau că noi vom învăţa să murim vreodată.

Ne răzvrătim curat împotriva unor indivizi fără glas, fără de faţă, fără de raţiune, fără de
suflet, care şi-ai bătut joc de trecutul, dar şi de prezentul Craiovei. Trăim o suferinţă generală, s-a instalat o greaţă cumplită, un sentiment de repulsie, o stare de lehamite. Aceşti oameni ne-au învăţat ceea ce noi nu credeam să învăţăm vreodată, şi anume că putem muri.

Avem acum impresia că ne-am cheltuit sufletul în zadar. Că ne-am măcinat talentul într-o moară fără noroc, o moară a vântului şi a nepăsării. Ne-am rupt picioarele, am investit pasiune, am fost zei şi prinţi, dar am ajuns muritori şi cerşetori. Ne-am născut într-un neam fără noroc. Noi, care nu credeam să învăţăm a muri vreodată.

Pe 14 mai 2012 ne-aţi osândit la uitare. Am fost destul de nebuni să considerăm definitiv ceea ce până la urmă s-a dovedit a fi provizoriu. Trebuie să ne daţi echipa înapoi! Noi nu vrem să învăţăm a muri vreodată!

CRAIOVA MAXIMA

P.S. Scrisoarea a fost semnată de următorii componenţi ai marii echipe din anii 1980: Ilie Balaci, Costică Donose, Aurel Ţicleanu, Nicolae Negrilă, Nicolae Ungureanu, Gheorghiţă Geolgău, Nicolae Tilihoi. Alături de aceştia au mai aderat la ideea celor din Maxima şi alţi foşti jucători ai Craiovei: Teodor Ţarălungă, Florin Cioroianu, Gigi Ciurea, Silvian Cristescu, Corneliu Papură, Marian Bâcu, Florin Dumitru, Dan Racolţea. [sursa]

Posted Mai 26, 2012 by utopia in soft club

Lasă un răspuns

  • SUSŢINEM


    BASARABIA PĂMÂNT ROMÂNESC Basarabia Pământ Românesc

    JURNALUL.ro Miscarea de rezistenta - Campanie Jurnalul National

    CRUCIADA CULTURII Cruciada Culturii

    UNIVERSITATEA DIN CRAIOVA Universitatea din Craiova
  • Cine scrie

  • ACCESĂRI

